SUFLETELE TARI AU VOINTA...CELE SLABE DOAR DORINTA!

09 noiembrie, 2009

Again me

Si uite ca varul meu a venit...a si plecat...deja a trecut ceva timp de atunci..n-am mai scris pe aici!

A venit si prietena lui...o fata extraordinara..chiar se potrivesc..si foarte saritoare, la modul k ma intreba tot timpul cu ce sa ma ajute..sa nu mai fac nimik singura! asta mi-a placut!

Si fiindca era si fratello, in cele 2 seri pe care si le-au petrecut la noi..am stat de vorba...ne-am adus aminte de nazdraveniile pe care le faceam in copilarie!


Pacat ca s-a nimerit sa vina intr-un weekend in care eram ocupati..altfel in mod sigur ieseam in oras la disco sau la suk, sau ne duceam intr-un lok incarcat de amintiri..dar n-am avut timp sa facem nimik din toate astea! poate ne vor vizita de Sarbatori..si atunci vom face mai multe lucruri!


Ce-a trecut timpul...cat am crescut si ce repede...ma gandesc cu nostalgie la acele vacante in care toata ziua ne jucam toti 3...


Deja ma astept ca varul meu sa ma cheme la nunta lui,,,:)) he he cine stie????


Ne-am facut mari asa de repede...uffff,,,as vrea cateodata sa dau timpul inapoi sa fie cum era inainte..sa mai facem iarna oameni de zapada pe la poarta si sa-i pazim sa nu ni-i strice cineva...sa ne dam cu sania si celofanul toata ziua prin gradina...nu intram in casa decat sa ne incalzim mainile



Stateam si munceam sa facem partie pt sanie...ne bateam cu bulgari....urmaream niste urme.,credeam k sunt de iepure....dar ele dispareau subit! pana la urma ne-am dat noi seama k sunt urme de pasari zburatoare, altfel nu se explica...si ne duceam si ne dadeam pe gheata in gradina...mai cadeam ,,cate vanatai aveam....:)))




Si vara aveam multa iarba inalta prin gradina, pe care o cosea tata...dak mai putea.....k noi alergam prin ea..ne piteam si o culcam la pamant..faceam poteci...si spuneam k nu sunt de la noi, le-au facut cainii, bineinteles!


sau cand mai prindeam niste bani..noi nu stiam valoarea lor,,,si aveam cate 100 de lei...de care puteam cumpara doar o bomboana pe vremea aia! si ne duceam la magazin pe furis sa luam "bomboane" si vanzatoarea ce sa ne faca, ne dadea cate una de fiecare...sa scape de noi :)))

AAAA....mai faceam ceva....luam pui de gugustiuci si ii puneam intr-un fel de colivie sa-i facem papagali....sau mai luam niste crengi de copac si puneam clei pe ele, sa se lipeasca vrabiutele de ele! asta nu ne-a reusit niciodata...erau prea istete vrabiutele! :))) ne duceam la noi in padure, gaseam cuiburi de pasari si luam oua, le puneam la porumbeii lui tata sa le cloceasca.....o data imi amintesc de Ionut, k luase niste oua , le pusese in buzunarele de la pantaloni, si nu mai putea sa se dea jos din copac! pana la urma s-au spart toate la el in buzunare!


ce-am mai ras de el atunci! imi dau seama ce senzatie revigoranta avea! :)))


CE VREMURI! si da...am amintiri frumoase!