SUFLETELE TARI AU VOINTA...CELE SLABE DOAR DORINTA!

08 octombrie, 2009

Sweet memories!

Bai, dar cata treaba pot sa am zilele astea!


Sambata ii facem parastas bunicii, ieri a venit unchiul de la Bucuresti, am stat o groaza sa-l astept la gara, iar maine vine varul meu cu prietena lui!

pe el nu l-am mai vazut de 5 ani, d-abia astept sa vina.....vom depana amintiri...in fiecare vacanta venea la noi....mergeam la pescuit, sau prin padure dupa flori, la camp! Oh, God, cate boacane mai faceam, cate lucruri stricam pe acasa, ne faceam ascunzatori prin curte si prin gradina, si ne jucam 'De-a v-ati ascunselea' ":)))) sweet memories


Ne urcam prin toti copacii, dar el cadea mai des decat mine! si stiu k fratello era prea mic k sa se urce, si se ruga de noi sa-i aruncam si lui visine si cirese!


Ce mai radeam de el!

Visinul avea 3 craci mari, una mai inalta decat cealalta! cea mai inalta ramura purta numele de 'racheta', apoi urma 'avionul' care era a mea, si 'elicopterul' ramura lui fratello......ne-am urcat o data intr-o salcie curgatoare care avea in varf un cuib de cioara! era un pui, l-am luat si ii dadeam sa manance, vroiam sa -l facem un fel de papagal, sa stea pe umar, eu imi doream fff mult un papagal, dar l-am avut abia in clasa a 5-a!


Eram asa de nestiutori, sub salcie era un mic lac, dak se rupea si cadea cu noi, nu stiu dak mai ieseam de acolo!


Ne urcam pe casa...puneam o scara, ne cataram si ajungeam pe acoperis! eram mai aproape de nori! si aveam si peisaj frumos! asta pana intr-o zi ...k ne-au vazut vecinii si ne-au parat parintilor! ne-a fost confiscata scara, spre binele nostru.....



Ne facusem arcuri si prastii, si ne duceam la vanatoare de gugustiuci....dar eu n-am nimerit nimik, niciodata....k n-aveam tinta :)))) fratelo era mai smecher, el dadea direct cu pietre, pana m-a nimerit pe mine, direct in cap, de aveam ditamai cucuiul! poate d-asta sunt asa dusa cu capul :)))) si cum imi place sa fiu in centrul atentiei mereu, toata ziua ma vaitam!


Ne jucam de-a hotii si politistii si fratelo ne alerga pe mine si pe Ionut prin gradina cu un bat foarte lung, o prajina, si ne dadea cu ea peste picioare! usturator! alergam k lumea....k dak ma prindea era belea, trebuia sa-i iau locul de politist! :D



Mai avem un lac in apropiere, si ne duceam la pescuit, nu aveam ace profesionale, furam niste bolduri de la bunica si le indoiam, luam niste sfoara si un bat si gata undita! si prindeam numai pestisori mici!

Apoi ne-am emancipat, am luat o perdea si am facut plasa de pescuit, dar prindeam mai mult broaste! apoi am facut ceva cu borcane, cu mamaliga in ele si la gura aveau celofan si doar un mic orificiu prin care intrau pestisorii


Le tineam in apa 10 minute si apoi le scoteam sa vedem ce-am prins!


Dar nu mancam pestisorii, aveam un butoi cu apa acasa si-i puneam acolo, vroiam sa facem un fel de acvariu!


dar fiindk nu aveam conditii, mureau pe rand ...



Si mai e un lac, ceva mai departe de noi, in care se adapau animalele de pe izlazul comunal...si lumea vara mergea la pescuit sau la scaldat!


ne duceam si acolo cu bicicletele....stateam in apa cateva ore...ne balaceam..era sa ma innec odata, dar am scapat....si cand ieseam eram k vai de noi de murdari, mergeam acasa si faceam baie din nou!


Eu aveam multe papusi si mai veneam prietene pe la mine.....eram designeri vestimentari, le faceam haine!


ce materiale prindeam pe acasa....le facem hainute papusilor...k sa le imbracam cu diferite ocazii!



In fine, cam asta e ceea ce vreau sa vorbesc cu varul meu cand o sa vina...maine! d-abia astept ! :)))))