SUFLETELE TARI AU VOINTA...CELE SLABE DOAR DORINTA!

04 octombrie, 2009

Amintiri funny din liceu

Eram in clasa a 12 si aveam un profesor tanar dar foarte misogin, pe care in scurt timp l-au urat toate colegele pt k ne jignea mereu!


dar nu si eu...eu ii raspundeam cu aceeasi moneda si eram singura care avea curaj sa se ia de el ...si pt asta mi-am luat un 4, dar m-am razbunat :))))


In fine..acest profesor era prieten f bun cu prietena mea cea mai buna,care e mai mare cu 5 ani decat mine si e o avocata cunoscuta , iar ea ii spusese sa aiba grija de mine si sa se poarte frumos! si normal k-mi permiteam sa comentez si sa le iau apararea colegilor mereu.


Si la toate orele lui eu si colega mea de banca mancam ! !!! nu mancam nimik pana la ora lui, k sa putem sa ne indopam! si mancam de toate, mai ales alimente care faceau zgomot!


Si-l enervam, imi spunea:

-Diana, mai termina cu mancarea aia pe sub banca, o sa te faci cat Diaconeasca!


Si diaconeasca, fiind mai plinuta, sarea imediat cu gura,,,,si eu radeam in hohote si-i spuneam k asa am primit recomandare de la medic, sa mananc foarte mult, k am lipsa de calciu si alte alea



dar tot 55 de kg am, nici nu ma ingras nici nu slabesc, iar acum sunt in anul 2 de facultate, deci a trecut ceva timp

Asa...si pt k intr-o ora, cand proful ne povestea cine stie ce, in clasa era galagie, k nu-l asculta nimeni, eu si colega mea ne-am apucat sa citim Romeo Si Julieta pe roluri, dar in liniste si fara intonatii, pur si simplu ne vedeam de treaba noastra si-i ignoram pe ceilalti.

Cand in sfarsit proful si-a dat seama k vb degeaba, si mai ales k nu se auzea delok gura mea...m-a intrebat ce fac..si i-am aratat cartea!

si s-a enervat, probabil era ofensat k nu-l bagam in seama, il durea indiferenta, pana si eu imi vedeam de ale mele....si ne-am dat 4 la amandoua...pe motiv k nu se citeste Romeo si Julieta la ora de Istorie!


Noi nu ne-am suparat, k aveam note de 10 la el, dar oricum, am hotarat sa ne razbunam cu prima ocazie


Si cum el mai aveam obiceiul sa ma trimita sa-i cumpar cate un sandwish, s-a nimerit sa ma trimita intr-o zi in care ploua! nu-mi convenea delok ca trebuie sa ies, era frig afara, dar n-am zis nimik


M-am dus la magazin, am cumparat si cand m-am intors, m-am intalnit pe coridor cu un coleg care chiulise (si acest coleg primise un 2 cu cateva zile in urma fiindk nu invatase, iar noi eram ff ofensati, fiindk stiam k mama lui murise cu 1 luna in urma, imi era mila de el)

Si cand m-a vazut acel coleg m-a strigat si mi-a cerut sa-i dau lui sandwish-ul...n-am stiut de ce si i l-am dat ! si apoi el a SCUIPAT in sandwish! :)))) eu am ramas socata, nu stiam ce sa mai fac , vroiam sa ma duk sa cumpar altul, dar el mi-a zis k n-are nimik, si asta e ocazia sa ne razbunam pt tot ce ne face proful!


Si am intrat in clasa, eram rosie la fata de cat rasesem, i-am dat profului sandwishul, si m-am dus in banca, si m-am bufnit rasul si toti colegii ma intrebau ce-am facut...dar le-am facut semn k le spun la pauza!

si proful a plecat direct acasa cu masina, probabil k a mancat in timp ce conducea si nu stie nici pana in ziua de azi ce i-am facut!

Apoi la toate orele colegii ma intrebau dak e bun sandwishul,,,,,iar eu raspundeam razand k daaaa. sigur k e bun!



asta e o amintire fff placuta pt noi, si mereu cand ma intalnesc cu vreun fost coleg imi spune k am fost tare si i-am facut-o profului! ha ha ha