SUFLETELE TARI AU VOINTA...CELE SLABE DOAR DORINTA!

04 octombrie, 2009

iubesc animalele!

De ce iubim animalele?



Am citit intr-o revista k e foarte bine dak mangaiem o pisica, fiindk are efect de relaxare a psihicului, eu un remediu importiva depresiei , tristetii si plictiselii si aduce o stare de bine!

Blanita pisicilor are o substanta care ne intra in piele si ajuta sistemul imunitar! Deasemenea bolnavii de inima e bine sa tina o pisica in brate cat mai aproape de inima....cred k e adevarat

Eu stau la tara, asa k am animale dintre care unele sunt exclusiv ale mele, adik eu ma ocup de ingrijirea lor :6 pisoi, 4 pisici, 3 caini, 2 iepuri si 1 papagal

Acum voi vorbi despre catelusa mea Chitzy

Pe Chitzy am vazut-o prima data asta iarna, era la mine in gradina si mi-a zis tata sa avem grija, k e o catea abandonata si s-ar putea sa manance gaini....

Apoi am mai vazut-o de cateva ori..mi-era mila de ea..era atat de slaba si amarata, pur si simplu avea stomacul lipit de sirea spinarii la propriu, nu exagerez....si mi-a venit sa plang atunci cand am vazut-o invartindu-se in jurul copacilor si rozand coaja lor

Era moarta de foame ..i-am adus o bucata de paine dar s-a speriat cand m-a vazut si s-a intors dupa 10 minute si a luat painea...

Si am luat obiceiul sa-i dau sa manance de fiecare data cand o vedeam

Curand dupa asta a plecat tata in Italia de sarbatori, in vizita la mama care lucreaza acolo si eu am lasat catelusa sa intre in curte, dar bunicul o alunga mereu, i-era frica sa nu ne manance pasarile

Si cand a murit o gaina de moarte naturala, a lasat-o intentionat in curte k sa vada dak o ia Chitzy...Si n-a luat-o!

Apoi ea a devenit foarte rea, vazuse k o acceptasem si k asta e casa ei, si latra la toata lumea, pana si pe preot l-a luat de pantalon! Eram foarte mandra de ea k latra, asa avea o sansa sa ramana!

s-a intors tata si a zis k s-o ducem de acasam, k avem deja 2 caini mari si nu ne mai trebuie inca unul...am insistat sa o pastram, dar fara succes!

Asa k mi-a pus-o in portbagaj si am dus-o la 6 km distanta! Mi-a parut foarte rau de ea, ma gandeam mereu oare ce face, dak are ce sa manance..dar dupa 1 saptamana s-a intors!

:)) si am fost foarte fericita, le-am zis alor mei k ea nu va mai pleca niciodata de la noi, numai dak asa vrea ea!

Mai comenteaza tata cateodata, dar acum stie k eu o iubesc si k n-o sa fiu de acord s-o ducem niciodata! Si ma bucur asa mult cand o vad k vine mereu la mine, si da din coada, ii citesc bucuria in ochi! Numai cand imi aude vocea vine la mine si nu mai scap de ea J))

Acum s-a ingrasat, i-am facut baita de cateva ori, arata mult mai bine, si latra la toata lumea, de nu mai poate nimeni sa intre in curte…iar noi suntem multumiti de ea!

D-asta iubesc eu animalele! :D