SUFLETELE TARI AU VOINTA...CELE SLABE DOAR DORINTA!

04 octombrie, 2009

Scaunul Buclucas

Tot in liceu, noi aveam obiceiul k in pauze sa stam la catedra.


si nu stiu cum am facut, si am rupt scaunul, dar ca orice clasa care se respecta, am dat vina pe cei mici, care aveau ore dupa-amiaza!

Era rupta partea pe care stai, se putea da la o parte, dar dak era asezata la lok nu stia nimeni k scaunul e rupt

Si cand stateam eu odata pe el, l-am deranjat, si apoi n-am mai nimerit sa-l pun cum trebuie, ci cu cativa centimetri intr-o parte, si cand m-am asezat, am cazut cu el :))))


Si dupa ce am ras noi...mi-a venit ideea sa aranjam scaunul asa pt proful de istorie! faza cu sandwishul era putin, tot mai trebuia sa -i facem şotii!


Si dupa ce am mai verificat scaunul , am decis k e in regula si asteptam sa vina proful in clasa..stateam toti foarte cuminti, asteptand nerabdatori



Si in sfarsit a sosit proful, ne-a zis :-Ce faceti ma?


si noi: -Bineeee



Si-a pus servieta pe catedra, si-a deschis-o,a scos cartea..si noi asteptam sa se aseze!


Si s-a asezat! n-a mai avut timp decat sa se apuce de fata de catedra si s-o traga dupa el :)))))


i-a cazut si servieta! :))))

Doamne, toata clasa era pe jos de ras............:)))))


si el era apoi foarte nervos si ne-a intrebat cine i-a pus scaunul asa! iar noi normal k i-am zis k asa am gasit scaunul rupt de cei mici..k noi nici n-am pus mana pe el!


si apoi mereu verifica scaunul inainte sa se aseze, ii luase frica :D


Ce rai am fost, dar merita!